După luni în care am fost blocați în casă, foamea de libertate nu a fost niciodată mai puternică. Puțin enduro în aer liber și în contact cu natura este exact ceea ce ai nevoie Betamotor este gata să răspundă prezentând noul XTRAINER 250/300 MY 2022. Motocicleta perfectă pentru a reveni pe șa!
Noul XTrainer este legătura dintre modelele de agrement Beta și motocicletele sale specializate – un vehicul versatil, ideal pentru a primi pasionații mai tineri în lumea enduro, dar și capabil să ofere riderilor mai experimentați o experiență plină de satisfacții.
Mai multe detaliiXTrainer are toate caracteristicile și trăsăturile necesare pentru a satisface o țintă demografică foarte diversă și pentru a atrage pasionați de toate genurile și vârstele, în special:
XTrainer este motocicleta perfectă pentru riderii începători care se aventurează pentru prima dată în enduro, dar și, mai presus de toate, o motocicletă pentru toți pasionații cu orice nivel de experiență, oferind o experiență plăcută de condus fără a suprasolicita capacitățile fizice și tehnice ale riderului.
Aceste caracteristici fac din XTrainer o motocicletă extrem de versatilă, creată pentru a obține cele mai bune rezultate de la orice rider. Riderii începători care se apropie de lumea enduro pentru prima dată vor găsi o motocicletă extraordinar de intuitivă și ușor de gestionat, în timp ce utilizatorii mai experimentați se vor bucura de echilibrul său și de performanța sa ușor accesibilă, dar impresionantă.
Versiunea prezentată în 2021 câștigă mai multe upgrade-uri și îmbunătățiri semnificative pentru a accentua punctele forte ale acestui model.
XTRAINER 300 MY 2022 introduce următoarele caracteristici actualizate:
Noul motor, combinat cu o nouă hartă dedicată unității de control a motorului, oferă un răspuns mai fin și mai progresiv la intrarea accelerației și o livrare mai liniară a puterii. Motocicleta în ansamblu este, de asemenea, mai ușor de manevrat, oferind o abordare mai lină de mers.
Pe lângă cele de mai sus, atât versiunile 250, cât și 300 au primit următoarele îmbunătățiri:
Disponibilitate: De la sfârșitul lunii mai.
Această soluție face acțiunea ambreiajului mai lină, mai progresivă și mai controlabilă, reducând în mod semnificativ oboseala riderului. Atât cuplarea, cât și decuplarea au fost îmbunătățite, în timp ce ambreiajul este acum capabil să transmită și mai mult cuplu. În plus, sunt disponibile trei setări diferite de preîncărcare a arcului, reglabile printr-o procedură mecanică simplă.
Are un cilindru nou-nouț cu alezaj mai mare, un piston nou și o supapă de putere nouă. Cursa pistonului arborelui cotit este mai scurtă decât la modelul anterior, în timp ce chiulasa a fost reproiectată pentru a se combina perfect cu celelalte componente noi și noua bujie cu iridiu.
Frame
perimetric frame in molybdenum steel with double cradle split above the exhaust port
Wheelbase
1467 mm
Max length
2157 mm
Max width
802 mm
Max height
1245 mm
Seat height
910 mm
Ground clearance
320 mm
Footrest height
390 mm
Dry weight
99 kg (front 48,0 kg; rear 51,0 kg)
Fuel tank capacity
8,5 l
Reserve
1,5 l
Oil tank capacity
650 cc
Cooling system capacity
1,3 l
Front suspension
Hydraulic USD fork with ø 43 mm shaft
Rear suspension
Monoshock with progressive compound lever
Shock absorber stroke
110 mm
Front wheel travel
270 mm
Rear wheel travel
270 mm
Front brake
Wave disc ø260 mm and double-piston floating caliper
Rear brake
Wave disc ø240 mm and single-piston floating caliper
Front rim
21 x 1,6 – 36 holes
Rear rim
18 x 1,85 – 36 holes
Front tyre
80/100 – 21
Rear tyre
140/80 -18
Type
Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled
Bore
73 mm
Stroke
69,9 mm
Displacement
292,3 cc
Compression ratio
11,45:1
Exhaust Valve
BPV System
Starter
electric starter
Ignition
AC Kokusan – digital CDI with oil pump controller
Spark plug
NGK GR7CI8
Induction system
induction reed
Lubrication
Mixing with electronic pump
Carburettor
Keihin PWK 36
Clutch
wet multi-disc clutch
Primary drive
Z.27/72
Transmission
6 gears
Final transmission
chain
Engine oil
SAE 10W/40
Consumption l/100 km
2,8
Pollution Co2 [g/km]
64