Întotdeauna este loc de mai bine! Nimeni nu înțelege asta mai bine decât riderii oficiali ai echipei Betamotor: Steve Holcombe, câștigător al Campionatului Mondial Enduro 2, Enduro GP și Assoluti d’Italia, și Brad Freeman, câștigător al Campionatului Mondial Enduro 3. Lideri de necontestat ai sezonului 2020 al Campionatului de Enduro, sunt deja la muncă pentru ediția 2021. Un alt rider fidel în această afirmație este Jonny Walker, care a ales Beta ca echipă pentru a-și duce performanța extremă de enduro la următorul nivel în 2021. Și fanii Beta știu acest lucru, deoarece continuă să-i aleagă produsele și fac din brandul toscan unul dintre cele mai bine vândute din clasa sa.
Mai multe detaliiStimulată de acest succes, Beta a introdus noi funcții și actualizări majore pentru versiunile MY 2022 ale modelelor sale RR în 2 și 4 timpi, ducând capacitățile deja foarte apreciate ale modelelor anterioare pe noi culmi extraordinare. Actualizările introduse pe modelele în 4 timpi și, în special, pe modelele în 2 timpi ale mărcii sunt semnificative, în ceea ce privește atât grupul de propulsie, cât și suspensia și cadrul, în timp ce noile grafice conferă întregii game un aspect de curse fără compromisuri. Scopul inginerilor de la Rignano sull’Arno pentru gama MY 2022 RR a fost de a-și ajusta vehiculele fără a le modifica caracterul unic, accentuând toate calitățile remarcabile care deosebesc fiecare model individual.
Urmând tradiția Beta, gama RR cuprinde toate modelele enduro ale mărcii, fără excepție. Motociclete performante și sofisticate care reușesc să atragă o gamă largă de utilizatori, datorită muncii continue a inginerilor mărcii toscane menite să îmbunătățească constant aceste vehicule și să facă puterea și performanța lor impresionantă accesibile tuturor.
Ca întotdeauna, gama este compusă din 8 modele diferite, fiecare cu propria sa personalitate, pentru a răspunde nevoilor oricărui rider. Există o motocicletă RR perfect pentru fiecare rider, chiar dacă toate au capacitatea de a insufla încredere utilizatorului și de a oferi o experiență de condus cu adevărat plină de satisfacții.
RR 2T 125cc: Cea mai mică motocicletă din gama Beta, este cea mai ușoară și mai ușor de manevrat. În stil pur de curse, este potrivit atât pentru tinerii care vin din categoriile inferioare, cât și pentru cei mai experți care caută o motocicletă distractivă.
Cele mai semnificative actualizări și funcții noi introduse pentru gama MY 2022 RR sunt:
În plus față de aceste îmbunătățiri la nivel de gamă, la anumite modele au fost introduse o serie de modificări mai specifice și mai substanțiale pentru a le accentua personalitatea unică și inconfundabilă.
Specific:
Frame
Molybdenum steel with double cradle split above the exhaust port
Wheelbase
1477 mm
Max length
2167 mm
Max width
815 mm
Max height
1270 mm
Seat height
930 mm
Ground clearance
325 mm
Footrest height
410 mm
Dry weight
94,0kg (front 45,0 kg; rear 49,0 kg)
Fuel tank capacity
9,5 l
Reserve
2,3 l
Cooling system capacity
1,3 l
Front suspension
Hydraulic USD fork with ø 48 mm shaft
Rear suspension
Monoshock with progressive compound lever
Shock absorber stroke
135 mm
Front wheel travel
295 mm
Rear wheel travel
290 mm
Front brake
Wave disc ø260 mm and double-piston floating caliper
Rear brake
Wave disc ø240 mm and single-piston floating caliper
Front rim
21 x 1,6 – 36 fori
Rear rim
18 x 1,85 – 36 fori
Front tyre
90/90 – 21
Rear tyre
120/90 – 18
Type
Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled
Bore
54 mm
Stroke
54,5 mm
Displacement
124,8cc
Compression ratio
15,2:1
Exhaust Valve
BPV system
Starter
kick starter
Ignition
AC Kokusan – digital CDI
Spark plug
NGK BR9ECMVX
Induction system
induction reed
Lubrication
mixing
Carburettor
Keihin PWK 36
Clutch
wet multi-disc with reverse opening
Primary drive
Z. 23/73
Transmission
6 gears
Final transmission
chain
Engine oil
SAE 10W/40
Consumption
l/100 km 3,3
Pollution
Co2 [g/km] 76,2